Aplikace Netflix hlásí chybový kód NW-6-404. Jak mám postupovat?

 

Tuto chybovou hlášku aplikace Netflix vyřešíte následujícím způsobem:

  1. Odinstalujte aplikaci Netflix z projektoru XGIMI (Nastavení systému – Aplikace – Zobrazit všechny aplikace – Netflix – Odinstalovat)
  2. Stáhněte si z obchodu Google Play aplikaci Desktopmanager
  3. Otevřete aplikaci Desktopmanager-Aplikace-Netflix-Instalovat
  4. Po instalaci aplikace Netflix z Desktopmanageru, přejděte na stránku „Nainstalován“, vyberte aplikaci Netflix a stiskněte tlačítko „OK“ na dálkovém ovladači XGIMI (objeví se u aplikace červený domeček v pravém dolním rohu), poté stiskněte tlačítko „Domů“ na dálkovém ovladači, abyste přidali aplikaci Netflix na domovskou stránku Google Android TV. (pokud stále nemáte Netflix na domovské stránce, ujistěte se, že máte na domovské stránce v “Přizpůsobit kanály” povolený Desktopmanager)
  5. Aplikaci Netflix nyní najdete na domovské stránce
  6. Pro zajištění co lepšího zážitku ze sledování doporučujeme nastavit spořič obrazovky alespoň na 2 hodiny

Poznámka: Pro modely Mogo, Mogo Pro, Mogo Pro+, Halo je funkce Air-Mouse přednastavena pouze pro aplikaci Netflix. K navigaci v aplikaci Netflix je možné používat směrová tlačítka na dálkovém ovladači. Pro modely Halo+, Elfin, Horizon, Horizon Pro, Aura bude funkce Air-Mouse přidána v příští aktualizaci firmwaru, která bude vydána koncem listopadu 2021.